… sú Ústavou SR stanovení ako represívni činitelia štátnej moci.V mnohých prípadoch sa represívna moc nestotožňuje s ľudskou skutočnou spravodlivosťou. V podstate všetkým trom zložkám umožňujú právomoci,ktorými disponujú, byť vydierateľní. Spoluprácu polície s vytypovanými jedincami z prostredia mimo zákon je v skutočnosti jedna z legalizovaných metodík odhaľovania zločinov. Keby táto činnosť bola jedinou „nezákonnou „tak by sme boli na našich policajtov bez výhradne hrdí. No nie je tomu tak. V súčasnosti sme svedkami vyšetrovania vysokých policajných funkcionárov z korupcie. Niekedy nám rozum zastáva nad postupom prokurátorov. Nevieme si vysvetliť, keď do očí bijúca kauza ktorá má všetky znaky trestného činu, je prokurátorom zamietnutá. Tým sa nositeľ trestného činu dostane na slobodu a po uplynutí zákonom stanoveného času aj nevinný a nestíhatelný. Tieto a im podobné administratívne chyby, mnoho krát zámerne vykonané, vďaka zkorumpovaným prokurátorom, dostali na slobodu veľa zločincov. V poslednom čase sa hovorí o previerkach sudcov Bezpečnostným úradom. Títo o tom nechcú ani počuť. Údajne by sa narušila ich nezávislosť a mohli byť výsledky previerok použité proti ním. Je nad slnko jasné, že z týchto troch „ochrancov“ práva a bezpečnosti sú sudcovia najviac zkorumpovateľní. Nie len to, ale práve preto, sú mnohí zkorumpovaní. Viac než pravdepodobná averzia sudcov k previerkam, je práve dôvod stať sa nevydiera- teľným a z nezávislosťou to nemá nič spoločné. Nie je mi jasné, prečo tieto tri zložky štátnych zamestnancov by mali mať právo byť vydierateľní, /teda mať príjmy navyše/, keď sú tak ako ostatní štátni zamestnanci platení z peňazí daňovníkov.Preto sa mi javí úplne normálne, aby všetky tri prešli previerkami Bezpečnostného úradu.
práve preto že sú platení z daní ...
Správne položené otázky, avšak ...
Celá debata | RSS tejto debaty