Takto je možné charakterizovať kroky nášho ministra dopravy. Ako bývalý euro komisár pre vedu a vzdelávanie mal byť zárukou efektívneho styku Slovenska s EÚ. To sa však bohužiaľ nekoná. Prvým jeho fígľom bola jeho predstava použiť eurofondy z oblasti vedy a vzdelávania na výstavbu diaľníc.To sa mu mu našťastie nepodarilo, napriek tomu, že sa jednalo iba o tú časť, ktorú oblasť vedy a vzdelávania nestihne zrealizovať. Okrem iného túto myšlienku obhajovala aj predsedkyňa vlády, čo je tiež divné u bývalej profesorky. Celá rada jeho fígľov bola v oblasti vyrokovania úľav nášho podielu financii do eurovalu s neúspešným koncom.Výstavba dialinic pod jeho vedením tiež pripomína „fígle“na úkor občanov. Okrem toho, že dostal byt do osobného vlastníctva za pár , pre neho pár šupov, navrhuje liberalizovať nájomné.Za najväčší Fígľov fígel považujem jeho postup pri riešení železničnej dopravy na Slovensku. Zrejme pod vplyvom záujmových, skupín ako aj jeho nerozhľadenosti a absolútnej bezohľad -nosti chce nevýhodne privatizovať železničné spoločnosti. Celá Európa vie, že železničná doprava je lacná, ekologická, šetrí diaľnice a cestné komunikácie. Štáty, ako napr. Rakúsko chcú odbremeniť kamiónovú dopravu s postupným prechodom na železničnú. V rozvoji železničnej dopravy vidia aj cestu znižovania nezamestnanosti. Rezort dopravy umožňuje pri správnom racionálnom, organizačne schopnom vedení a dômyselnom využití jeho predností práve naopak vytvárať možností zamestnania pre rôzne profesie.To by nesmel byť na mieste ministra dopravy človek, ktorý sa neustále, pomerne divne, usmieva. Asi fígľuje.
Na zoznam.sk bola včera takáto správa.... ...
Zrejme aj ty dnes sranduješ, že? ...
Dnes je 1 apríľ a aj táto vláda ...
Možno, že má blogger kus pravdy, ...
Vecne a pravdivo si vymenoval takmer ...
Celá debata | RSS tejto debaty