Ficovi opozíční kandidáti zvyšujú kredit

28. februára 2016, alogx, Nezaradené

V predchádzajúcom mojom blogu som písal o nerozhodných Ficových priaznivcoch.

Dnes t.j. 28.2.po vzhliadnutí predvolebných diskusných relácii som získal nový pohľad.

Ak som v ňom kritizoval, tiež ako bývalý Ficov volič, nerozhodnosť jeho priaznivcov,

tak musím priznať, že nový pohľad spôsobili kandidáti : páni Fígel, Matovič, Bugár,

Berény, Procházka, Sulík, Frešo. Ich vystúpenia mi pripomínali nie celkom vydarené retorické

cvičenia, napriek tomu obsahom, ktorý bol založený predovšetkým na kritike Fica a

jeho vlády dosahujú opačný efekt. Nedokázali priznať akýkoľvek podiel jeho vlády na žiad-

nom pozitívnom čine v prospech Slovenska. Teda tak ako pred štyrmi rokmi: lebo Fico a to

vieme aký malo efekt-SMER znova vo vláde. Absolútne nediplomatický postup : všetko

najhoršie môže byť na niečo dobré, sa znova neosvedčí. Potešili ma jedine dvaja s po-

dobným názorom ako mám ja na súčasnú spoločnosť. Už tým, že kritizovali vecne a

hlavne ponúkali rozumné riešenia, nezatracovali aj to čo bolo kedysi za iného režimu

dobré a mohlo byť dobré aj teraz. Boli to páni K a D. Oni svojim vystúpením

nezvyšovali Ficov kredit, ani nevháňali do jeho košiara nerozhodných priaznivcov.