Trápna tv Markíza

20. decembra 2015, alogx, Nezaradené

Nesledujem pravidelne televízne reality show. Celkom náhodne som naladil kanál Markízy na ktorej prebiehal finálový súboj dvoch   účastníkov reality show Farma. Keďže sa konala súťaž tak ma zaujal jej priebeh. No, čo som tam videl ma udivilo. Silová súťaž, ktorá tam prebiehala, bola mimo realitu pred očami priamych účastníkov ako aj televíznych divákov. Riadila ju absolútne nekompetentná, len tv     Markízou poverená, moderátorka Kveta Horvatová, ktorá si nepamätala čo pred piatimi minútami povedala. Vyrobila lapsus, ktorým si sama pošramotila svoj imidž, nehovoriac, že poškodila jedného zo súťažiacich. Nebudem rozoberať detaily súťaže, ale pravidla boli evidentne porušené. Ponúka sa mi aj iná možnosť. Chyba Chorvátovej to nebola, ale bol to príkaz réžie. Je to ešte horšie, lebo si tým počinom Markíza pofarbila imidž dôveryhodnosti.