Prezident, ktorý pohŕda názorom ľudu

9. augusta 2015, alogx, Nezaradené

Videl som prezidentovo video v ktorom vyjadril svoj názor na gabčíkovské referendum. Okrem toho, že som ostal ako obarený, ale aj predovšetkým ukrutne nahnevaný. Stratil som aj tých málo ilúzií o našom prezidentovi, ktoré som mal. Nikdy som od neho neočakával žiadne bohorovné štátnické činy. Bol som presvedčený, že tento politicky nezaťažený zbohatlík nezamúti vodu v politickom rybníku. To bolo jediné, ktoré som od neho očakával. Je málo ľudí, ktorí vedia akým spôsobom a prečo bol zvolený práve   on neznámy človek. Práve ten si neuvedomuje, že ho zvolili občania slovenského štátu, im má slúžiť a nie spochybňovať väčšinové názory, ako to sam vyjadril slovami. „Keby sa referendum konalo vo všetkých mestách a obciach , tak by to dopadlo ako v Gabčíkove.“ Všetci vieme,že občania Gabčíkova si neprajú prítomnosť afrických imigrantov na svojom území. Z toho vyplýva, že prezident si je vedomý aký názor je na celom Slovensku a teda je proti všetkým. Vrcholom je, že považuje občanov Slovenska za nedostatočne vzdelaných a neinformovaných, ktorých treba dovzdelávať ako aj presviedčať. Je otázne koho treba dovzdelávať.                                Od teraz nepovažujem tohto pána za svojho prezidenta.