„Demokraciu cítim na každom kroku v každej minúte“

6. februára 2013, alogx, Nezaradené

Kto mi „neverí“,tak je asi z inej planéty. Alebo pre neho je demokracia niečo čo vôbec nepozná a zvlášť tú slovenskú. Je to zvláštny typ,ktorý sa vyvinul s rovnostárskej spoločnosti zvanej socializmus. Bol to tiež zvláštny typ socializmu riadený na diaľku a po roku 1968 aj priamo a tiež som ho cítil  na každom kroku v každom čase.         Prišiel rok 2013 a s ním veľa predpovedí,prognostik zameraných na   obdobie 2014 až 2020 a kladiem si otázku budem môcť si odpovedať :cítim demokraciu nového typu na každom kroku a v každom čase? Budem svedkom prerodu morálne upadajúcej spoločnosti na úroveň vzájomnej úcty človeka k človeku? Udivujúcemu ústupu kriminalizácie, korupcie,teroru a klientelizmu, v súkromnom ako aj hlavne v štátnom sektore? Tieto sľúbené premeny by mali zabezpečiť dve vlády Táto súčasná a ďalšia. Nie je mi však ani v náznakoch jasné ako sa to všetko uskutoční. Súčasná vláda mi nedáva ani najmenšie záruky,aby sa vybudovala skutočná  demokracia. Ja a nie len ja máme na demokraciu,ktorá je v Európe a vo svete považovaná za zatiaľ najspravodlivejší politický systém moci v nepriamej vláde ľudu,podstatne odlišný názor.Nech mi niekto vysvetlí ako a vôbec či je to možné vybudovať.Čakám Vaše názory.