A just budem šťastný

23. decembra 2012, alogx, Nezaradené

Nemecké slovo just najlepšie vyjadruje moje pohŕdanie všetkým zlým čo ma obklopuje v mojom najbližšom okolí, ale aj v celej krajine.

Nevyvedie ma z normálu neporiadok okolo svojho bydliska vrátane niektorých prispatých susedov nereagujúcich na využitie možností dokonalejšieho bývania

Nebudem ironicky s určitou dávkou pohoršenia reagovať na fotografie objavujúce sa na každom možnom voľnom kúsku papiera, nášho večne živého Leni..pardon, primátora.

Nebudem dávať najavo svoj nesúhlas s netransparentnosťou  najtransparentnejšieho mesta.

Budem hľadať kúsky dobra v morálnom bahne našej spoločnosti.

Budem sa dívať na plnenie programu našej vlády ako na skutočne maximálne využitie všetkých možností pre blaho celej spoločnosti.

S pochopením a s plnou vierou sa radovať s „vydareným“ štátnym rozpočtom a z jeho aplikáciou do nášho života.

Spolu s našimi čelnými predstaviteľmi radostne očakávať príchod nového roku 2013.

so sloganom :“  Prežili sme koniec sveta v pohode, prežijeme aj ďalšie roky.“

Čo sa týka mojej  osobnej, teda aj zdravotnej stránky života,rád by som sa riadil heslom môjho švagra pri zdravotných zavadách :“ pohŕdam telesnými bolesťami“.To neviem či dokážem. a či to nebude aj nutné celej populácii z objektívnych dôvodov.

V mene svojom ako aj v mene ešte existujúceho dobra, prajem všetkým blogérom ako aj ich čitateľom šťastne, lásky plne a pokojné vianoce. Osobitne, Evke Stodolovej za pochopenie         mojich myšlienok.

Mgr. Milan Galický, stredoškolský telocvikár