Z blogárov vytvorený parlament?

1. novembra 2012, alogx, Nezaradené
Fikcia, glosa, alebo realita?
Vyberte si z toho čo chcete, v žiadnom prípade by nebol horší ako tento súčasný.                  Keď vidím a počujem ako sršia z úst poslancov tie super demokratické myšlienky v rozhovore s novinármi. Ako sa trápia a bojujú zo slovnou zásobou hľadajúc priliehavý výraz. Odpovede bývajú u tých menej skúsených resp, nových opatrné. Kladú predovšetkým dôraz na stratégiu strany,ktorú reprezentujú,Tí otrkaní s 20 ročnou praxou bohorovným spôsobom odpinpongujú  pripravenými nič nehovoriacimi frázami novinárov. Toľko o ich stykoch pros-     tredníctvom žurnalistov s verejnosťou. O účasti na zasadnutiach sa nedá hovoriť ako povinnosti voči voličom.Túto oblasť ich činnosti dostatočne vystihuje zásada : „som v budove, som zapísaný tak som tu, ja poslanec a nie je dôležité kde sa nachádzam. Keď mi   povedia, že ako, a kedy mám voliť tak budem.“ Na vybavovanie „poslaneckej agendy mám svojho asistenta“tak to má byť. „Plat mám primeraný, mojej zodpovednosti v legislatívnej oblasti. „Že nie som aktívny v podávaní návrhov, alebo protinávrhov? Držím sa hesla viacej
mysli ako hovor a to je správne.“                                                                                                     Prečítal som dostatočné množstvo blogov, aby som mohol povedať,že je medzi blogármi     veľa takých, ktorým to lepšie myslí a možno by boli aj disciplinovanejší ako  väčšina poslancov, Pochopiteľne každému vo svojom odbore.