Úbohí Rómovia

29. septembra 2012, alogx, Nezaradené

NECHTIAC VYPOČUTÝ ROZHOVOR VO VESTIBULE MESTSKĚHO ÚRADU

Pýta sa jeden Rom druhého,“Pracuješ“? „Nie, čosi dilino,ja som sa napracoval dosť mám šesť detí,nestačí? Ty pracuješ a maš dosť deti, aby si nemusel,“ Druhý odpoveda som slobodný deti možno mam, ale to mi nepomože bo neznam kde su.“ „Kamoš. tak tebe nič nepomože len naozaj pracovať, bo šesť deti neurobiš dovtedy čo Unia zakročí proti priživnikov,či ako sa to volajú čo nepracujú a žiju len tak “       “ Tota majorita,že už toho má dosť a musí s tým čosi robiť,to ako s nami Romami. Neznam čo to s nami budze.“ Ten druhý na to“ nejako bolo nejako budze, ale Romovia robic nikdaj nebudu,okrem tych čo sa pogadžovali a tych toľko zas nie je.“ „A teraz kde idzeš“  hovorí prvý „na urad prace ty dilino z čoho budzem žic“?             Čo na to mi príslušníci majority,čo pracujeme na nepoučiteľnú menšinu.Budem rád keď nájde  niekto východisko z tejto dilémy.Napíšte svoj názor aj keď nie možno       reálne riešiteľný, ale možno podnetný.