Už nikto ničomu neverí

29. januára 2012, alogx, Nezaradené

Je to vlastne iba môj subjektívny názor v pomere cca 1 : 5 /jeden je veriaci = dúfajúci/ale podopretý s veľkým množstvom debát/.Tých 5 neverí už nikomu. Mám možnosť debatovať s mnohými ľuďmi tak verbálne,ako aj písomne. Nie som žiadny profesionálny zamestnanec prieskumovej agentúry s „náhodným“ výberom a takmer objektívnym vyhodnotením.         Nespočetnekrát sa diskutovalo na tému,ktorá strana to myslí s prostými ľuďmi úprimne.Nebolo dňa,kedy sa nepreberali každodenné politické uda-   losti.Stále viac a viac som pozoroval z názorov diskutérov evidentnú apatiu, pesimizmus.Prestávalo hľadanie chýb politikov, začali ich dávať do jedného vreca. Čo bolo horšie nenachádzali ich ani v nedostatočnej činnosti polície a súdov.                                                                                                       Zo všetkých názorov ma zaujal jeden ktorý si dovolím reprodukovať :           „Nežnú revolúciu neurobili disidenti, ale najsilnejšia inštitúcia Komunistickej strany Československa /silnejšia ako byro KSČ/ Štátna bezpečnosť/ ŠTB/. Disidenti boli len prizvaní,ako vhodná návnada, pre  verejnosť.O tom by mohli sami už dnes hovoriť,ale nehovoria, pretože sa boja tých,ktorí aj teraz ťahajú nitky politického života.“