Stretol som Bin-Ládina

5. mája 2011, alogx, Nezaradené

Fikcia                                                                                                                                                                                 Idem po ulici a čo vidím, neverím vlastným očiam. Oproti mne kráča sám Bin.-Ládin. Pozdravi ma a oslovi slušnou ruštinou. Potom sa ma opýtal akoby sa mohol stretnúť s našími najvyššími predstaviteľmi vlády.         Skôr ako by som mu mohol podať približné informácie, som sa ho opýtal na čo to potrebuje. Odpovedal mi veľmi stručne :“ Počul som, že vaši vodcovia krajiny sú veľmi ústretoví, dokonca aj voči nacionalistom, ako je napríklad p. Orbán. Chcem ich požiadať tiež o časť slobodného územia, kde by som sa mohol nasťahovať a mať konečne pokoj s AL-Kaidou. Nečakal na moju odpoveď a tak ako sa objavil tak aj zmizol. Možno zbadal novinárov.