Takto je možné charakterizovať kroky nášho ministra dopravy. Ako bývalý euro komisár pre vedu a vzdelávanie mal byť zárukou efektívneho styku Slovenska s EÚ. To sa však bohužiaľ nekoná. Prvým jeho fígľom bola jeho predstava použiť eurofondy z oblasti vedy a vzdelávania na výstavbu diaľníc.To sa mu mu našťastie nepodarilo, napriek tomu, že sa jednalo iba o tú časť, ktorú oblasť vedy a vzdelávania nestihne zrealizovať. Okrem iného túto myšlienku obhajovala aj predsedkyňa vlády, čo je tiež divné u bývalej profesorky. Celá rada jeho fígľov bola v oblasti vyrokovania úľav nášho podielu financii do eurovalu s neúspešným koncom.Výstavba dialinic pod jeho vedením tiež pripomína „fígle“na úkor občanov. Okrem toho, že dostal byt do osobného vlastníctva za pár , pre neho pár šupov, navrhuje liberalizovať nájomné.Za najväčší Fígľov fígel považujem jeho postup pri riešení železničnej dopravy na Slovensku. Zrejme pod vplyvom záujmových, skupín ako aj jeho nerozhľadenosti a absolútnej bezohľad -nosti chce nevýhodne privatizovať železničné spoločnosti. Celá Európa vie, že železničná doprava je lacná, ekologická, šetrí diaľnice a cestné komunikácie. Štáty, ako napr. Rakúsko chcú odbremeniť kamiónovú dopravu s postupným prechodom na železničnú. V rozvoji železničnej dopravy vidia aj cestu znižovania nezamestnanosti. Rezort dopravy umožňuje pri správnom racionálnom, organizačne schopnom vedení a dômyselnom využití jeho predností práve naopak vytvárať možností zamestnania pre rôzne profesie.To by nesmel byť na mieste ministra dopravy človek, ktorý sa neustále, pomerne divne, usmieva. Asi fígľuje.