Založ si blog

O výživné pre deti. .. pokračovanie

Po nedoručení rozsudku krajského súdu žalovanému, všetko stvrdlo v rovine nepochopiteľnej skutočnosti.To som však zistil po mesiaci, kedy žalovaný nezaplatil vysúdené výživné.Celú záležitosť som nenechal zaspať, obrátil som sa na exekútorský úrad.Oboznámil som ich s celou problematikou a doložil svoje tvrdenia viac než relevantný- mi  listinnými dôkazmi. Čakal so znovu určitý čas a keď výživné dcére na deti nechodilo,šiel som popoháňať exekútorov.Zrejme sa im čiastka 720 Eu nezdala dostatočne vysoká, napriek tomu,že kauzy výživného sú zaradené medzi prednostné označené písmenom P pred číslom spisu. Žalovaný nie len že nezaplatil súdom určenú sumu, ktorú som dal na exekúciu, prestal platiť ďálej a tým vytvoril nový dlh   vo výške cca 800 Eu. No to už sa mi videlo viac než dosť.   Prestal som dôverovať súdom a exekútorom a obrátil som sa priamo na políciu a podal trestné oznámenie za vyhýbanie sa povinnosti platiť výživné. Polícia spísala trestné oznámenie na vymáhanú sumu 800 Eu. Nemohol som vymáhať už sumu o ktorej rozhodol súd a bola na exekučnom úrade. Účinok trestného oznámenia sa prejavil, v priebehu týždňa dcére bola poukázaná požadovaná čiastka 800 Eu.   Ostatné zameškané a súdom potvrdené výživné je stále na exekúcii.   Včera som sa dozvedel,že príslušnému exekútorovi bol odňatá licencia a on nepostúpil dokumentáciu inému,čo bola jeho povinnosť. Prípad som prejednal s pracovníkom exekučnej arbitráže,ktorý chtiac nechtiac mi dal za pravdu. Uvidím čo ďalej, ale už neverím,že lož má   krátke nohy,pravda ich má kratšie.V žiadnom prípade tým nekončím.   Pravde tie nohy trošku natiahnem.

Keď príde Mečiar

16.08.2019

Mečiar očakáva svoj triunfalny návrat do politiky, čo mu súčasná politická situácia umožňuje. Rozbytá koalícia, nedočkavá v tme tápajuca opozícia sú akoby vývojom predurčené splniť svoju úlohu zmenu politického systému vládnucej oligarchie na polijustanarchiju. Bude to nový zatiaľ málo vídaný systém, hádam v krajinách s totalitným anarchistickým vládnutím [...]

Ficov plán ako prísť znovu k moci

25.01.2019

FIKCIA Bývalý dlhoročný predseda vlády, pochopil,že táto demokratická moc nie je zhodná z jeho predstavou o rídzej sociálnej demokracii. ON sám ako „karierny“ politik má celkom iné predstavy o skutočnej demokracii. V jeho demokracii vystupuje do popredia silná osobnosť, ktorá riadi celú spoločnosť. V histórii ľudstva je takých osobností a nimi vedených [...]

Budúci bankár/NBS/ Kažimír hľadá partnerov na poker?

22.12.2018

Súhlas ambiciózneho ministra Kažamíra ma nemilo prekvapil. Dať licenčný on line hazardu je ako keby poslal závislakov: “ Choďte deti moje a hrajte čo vám sily stačia, peniaze boli budú, ale nikdy nie sú, v lepšom prípade je ich málo. Na tom princípe bude tento zákon fungovať, ak bude nerozhodnými tzv. poslancami odsúhlasený. Za pár miliónov predajú aj vlastnú [...]

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.