Založ si blog

Archív: január, 2013

Gén krutosti

Stále častejšie sa zamýšľam nad každodennou realitou,ktorú nám prinášajú média vstupujúce do našich domácností so správami o niekoľko násobných vraždách, znásilneniach,lúpežiach a životných tragédiach. Je to také veľké množstvo na taký malý národ,že to vzbudzuje viac než prirodzenú zvedavosť, no vzápätí neprirodzený tvoriaci návyk. […]

Pokračovanie článku

Že by Lipšic. ..

…si pripravoval v perspektíve troch rokov, teda v dobe do najbližších parlamentnych volieb, budúcu možnú spoluprácu s Ficom? Mohutný nástup preferencii strany Nová väčšina je toho náznakom. Za pomerne krátky čas táto strana oslovila najpočetnejšiu skupiny sympatizantov z radov bývalej, alebo ešte de jure fungujúcej opozície. Neprekvapilo ma vystúpenie Lipšica z […]

Pokračovanie článku

Nežiadúci prvok pokroku, morálny úpadok

Tým,že sa rozhodujúca časť ľudskej populácie,žijúcej na tejto planete,vyvíja nevídaným tempom pokroku a rozmachu,platí, za to historicky nezvratnú daň morálneho úpadku. Žiadna národná ani medzinárodná inštitúcia,ani spoločenstvo takýchto inštitúcii nemôže zastaviť tento objektívne a prirodzenou cestou sa vyvíjajúci jav. On je totiž súčasťou […]

Pokračovanie článku

Sme národ holubičí, ale. ..

K poslednému blogu „Päť otázok…som dostal také správne odpovede,až sa mi hlava zatočila. Pochopil som však jedno a to som v podstate čakal. Spôsob ako som otázky položil ani som nemohol mať inú odozvu ako mal. Bol to zámer ako to správne postrehol jeden čitateľ.Rozoberať otázku amnestie na báze laickéj je teoreticky nemožné. Mne išlo len o emociálno morálnu […]

Pokračovanie článku

Päť otázok do placu

1 Prečo prezident Gašparovič nedokáže pri udeľovaní amnestie si zistiť komu vlastne ju udelil?Oslobodení boli aj recidivisti, 2 Amnestia Vám nepripadá ako pokus o demokratický čin,avšak vo feudálnej spoločnosti.? Treba v budúcnosti uvažovať o zrušení amnestie úplne. Nebol by to v súčasnej spoločnosti stíhanej kriminalitou, krízou a nezamestnanosťou pre […]

Pokračovanie článku

Chudobní boháči

Bohatstvo laicky sa môže definovať ako vlastníctvo hnuteľných ako aj nehnuteľných všeobecne uznávaných cenných vecí vo veľkom množstve. Som rád,že sa mi podarilo vysúkať pomenovanie pre najrozširenejší druh bohatstva,teda nie duchovného. Je príjemné patríť medzi tých,ktorí z morálnych dôvodov dávajú prednosť […]

Pokračovanie článku

Je obdobie stužkových slávností

Pamätáte si ešte na Vašu, alebo na stužkovú slávnosť Vašich detí?Január, február býva obyčajne týmto obdobím. Aj ja som si spomenul na nezabudnuteľné chvíle spojené práve so stužkovými slávnosťami. Možno aj preto,že som ich zažil viacej. Prvá bola moja vlastná,teda ako maturanta,očakávajúceho koniec strednej školy.Tie ďalšie som absolvoval jednak ako […]

Pokračovanie článku

Neprišiel medzi svojich. ..

…z jedného cesta vymiesených,no teraz už nie priateľov. Áno, mám na mysli pána Mečiara,toho, ktorý sa vynoril z pozadia dizidentu a tváril sa akoby on bol vodcom „Nežnej“. On,ktorý ako úspešný kariérny zväzácky funkcionár a člen KSČ,sa neskôr preslávil svojim výrokom: “ Máme dosť väzníc pre komunistov“ neprišiel. Asi sa ozvalo svedomie? […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.